Tämä vuosi on alkanut hyvin. Uskon, että tästä tulee parempi, kuin viimevuodesta. Viime vuosi oli kamala. Pahin, mitä olen kokenut elämäni aikana.

Pikkuhiljaa alan jäsentelemään asioita ja muistoja liittyen isään ja hänen sairastamiseen. Ensimmäinen vuosi isäni kuolemasta on pian ohi. Kaikkein vaikein aika on pian ohi.

Voin nyt paremmin kuin alkuviikosta.

Ulkona on ollut kaunista, mutta liian kylmää. Haluaisin mennä juoksulenkille ja luistelemaan.

Minulla on myös motivaatiota piirtää, mutta ideointia ei tarpeeksi. Aion kokeilla alkaa tekemään värillisiä muotokuvia, sillä ostin vasta kalliita värikyniä.

Koulussa yhtenä päivänä osallistuin liikuntatunnille pitkästä aikaa, koska pelattiin salibandya. Menin kamat päällä maalille ja se oli hauskaa. Sain pari mustelmaakin. Hyvä reaktiokykyni toimii vielä, mutta liikkeiden toteuttaminen on vielä vähän ruosteessa. Olen viimeksi ollut aktiivinen koululiikuntatunnilla ehkä kahdeksannella luokalla yläasteella. Opettajakin oli iloinen siitä, että osallistuin. Teimme liikuntatunnin alussa alkoholin käyttöön liittyvän testin. Minun lisäkseni oli toinenkin, joka ei käytä yhtään alkoholia myöskään ja sai testistä nolla pistettä.

 

 

Tässä on biisejä, mitä olen kuunnellut viimeaikoina paljon:

PMMP - Heliumpallo, -Poika

Ruger Hauer - Charlie Mansonin Häät

The Amity Affliction - Give It All

Architects - Gravedigger

Any Given Day - My Doom

PVRIS - Empty

The Plot In You - Time Changes Everything

Sonic Syndicate - Confessions

Hands Like Houses - Colourblind