Oon alkanu kuvaamaan sitä, kun piirrän muotokuvia ihmisistä. Muokkaan ne moviemakerillä nopeutetuksi ja laitan musiikkia taustalle. Jotenki toivon, et ihmiset näkis enemmän mun taitoja. Olen avoin ideoille! Tuossa linkki youtube-kanavalleni:

https://www.youtube.com/channel/UClcZG_xU6pIvGYvpa8MtnjA/videos?sort=dd&shelf_id=0&view=0

 

Viimeaikoina on menny vähän huonommin. Mielialani on ollut alempaa aaltoilua. Terapeuttini sanoi minulle vasta että "Ennen kuin tartut pillereihin ja pulloon, niin varaa minulle aika", naurahdimme.

Minä en mitään päihteitä käytä enkä ole koskaan käyttänytkään. En halua, piste. Äiti on opettanut minut siihen, että päihteet ovat huono juttu. Minua on painostettu ja on tarjottu, mutta olen aina vahvasti sanonut että "en halua, onko selvä?"

Harvoin löytyy semmoisia teinejä, jotka eivät käytä päihteitä, siksi tunnen itseni todella monesti ulkopuoliseksi ja erilaiseksi, yksinäiseksi.

Minä puran pahaa oloani aina musiikkiin ja piirtämiseen, eniten kyllä itkien.

Terapeuttini kertoi, että paha olon laukaisee jokin huono asia tai muisto. Monesti itsekkin ihmettelen, että miksi minulla on nyt paska olo? en tiedä miksi, hetki sitten olin iloinen? Ei sitä tarvitse aina tiedostaa. Sitten se vain pahenee ja pahenee, saavuttaa huipun (sekava olo /ja itkeminen) ja sitten se pikkuhiljaa helpottaa. Niin vain ihmisen mieli ja keho toimii yhdessä. Keho viestii, että asiat ei oo ok.

Nukkuminen on kumminkin parantunut sen myötä, kun aloitin puolikkaalla mirtazapin 15mg -tabletilla. Otan sitä joka päivä ennen nukkumaanmenoa ja olen kyllä huomannut positiivista vaikutusta. Uneni on syvempää enkä heräile enään niin useasti.

Tossa vasta kans pelasin pelin Until Dawn läpi pleikkari 4:sella. Kyseessä on siis peli, jossa valintojen kautta tulevaisuus muuttuu. Pelasin itse peliä niin paskasti, että henkilöistä vain kolme selviytyi. :-D  Voi kai tuon luokitella selviytymiskauhu- peliksi. Aivan huippu peli kyllä ja hyvin tehty ja aion pelata uudestaan ja koittaa pelastaa enemmän ihmisiä. ':-D

Oon innoissani kans tosta 22.11 tulevasta Amnesia Collection- pelipaketista ps4:selle. Ennakkotilasin sen jo.

Alle kuukausi enään niin oon 17. Jee! Nyt tulevana talvena ajattelin, että on pakko käydä ulkojäillä useammin kuin kahdesti.

 

Tässä biisejä mitä oon kuunnellu paljon lähiaikoina;

Robin - Jotain Aitoo

Mikko Pohjola - On Niin Paljon Mitä Menettää

Anna Puu - Suudellaan (Vain Elämää 5, kausi)

Anna Puu - Kovaa (Vain Elämää 5. kausi)

Troye Sivan - Happy Little Pill

Justin Bieber - Cold Water

Twenty One Pilots - Cancer

Architects - C.A.N.C.E.R

Of Mice&Men - Pain

The Color Morale - Version Of Me

Follow My Lead - Tsunami