Mulla on ihan saatanan jees fiilis.

Jos kuvailen mun olotilaa pään sisältä, niin pari viikkoa sitten siellä oli tummia pilviä, pimeää ja myrskyistä. Salamaniskut kuvailivat ahdistusta. Nyt kuin on tapahtunut sen sun tätä, niin nyt on tyyntä, kirkas taivas, pari valkoista pilveä, auringonvaloa ja pientä rauhallista tuulenvirettä. Siinä on tapahtunut suuri ero.

Mun silmät ja aistit ovat hereillä.

Mulla on nyt paljon energiaa. Aikaa ja tilaa alkaa keskittymään parantumiseen täysin. On vapaa ja stressitön olo. Oon niin pitkästä aikaa iloinen.

Tänään terapeuttini ihmetteli jatkuvaa hymyilyäni ja hyvää fiilistäni ja kyseli, että miksiköhän näin on. Osasin vastata hänelle. Yleensä se on hankalaa.

Tänään oli mukava käydä hänen luonaan. Hän on mukava ja todella lämmin ihminen. Hän tarjosi glögiä, pipareita ja kaikkea muutakin. Annoin hänelle ajan päätteksi joulukortin, hän hymyili ja halasi minua. Se tuntui todella hyvältä.

Hän sanoi olevansa todella ylpeä minusta ja hänen sydäntänsä lämmittää nähdä minut hyvinvoivana. Siitä hän saa kiittää ihan itseään, koska on niin huippu työssään! :D Olen kirjoittanut ylös hänen sanomia asioita, jotka ovat jääneet hyvin mieleeni. Olen käynyt hänen luonaan vasta muutaman kuukauden ajan, mutta olen oppinut jo todella paljon.

Oon taas päässy piirtovauhtiin pienen tauon jälkeen. Tässä töitäni:

fg%20hnsbthrht.jpg

Rakastan räiskintä- ja kauhupelejä. ...ja änäriä.

hgfsfghrs.jpg

Tämän tein 7-vuotiaalle sukulaiselleni...

lynnn.jpg

Rockbändi PVRIS tekee mielestäni kaunista musiikkia.

Tässä esimerkkibiisi "Holy": https://www.youtube.com/watch?v=ktgKzlJ1EiU

 

Minulla sujuu opinnot hyvin, voin paremmin, virallinen nimeni muuttui ja minulla on omaa aikaa ja tilaa. Ainakin tällä hetkellä menee hyvin.