Alotan vaan tämmösellä kuulumisilla.

Lähipäivinä oon voinu ihan ok. En oo ollu omien huonojen ajatuksien vallassa. Ne on pysyny poissa. Oon energisempi, aistit on valppaampina ja ruokahalu on kasvanut.

Oon jaksanu nähä kavereita ja tyttöystävää ja viettää niiden kaa mukavaa aikaa. Se on piristäny paljon. Lempiaktivitetteja kavereitten kaa on musiikin kuuntelu, juttelu ja kaupungilla kulkeminen. Tyttöystävän kans yleensä vaan ollaan, katotaan hauskoja videoita, piirretään ja muuta semmosta kivaa, ollaan käyty myös tosi paljon elokuvissa.

Tänään alko koulussa ensimmäinen työssäoppimisjakso. Korjasin viallisen kaijuttimen. Seki nostatti fiilistä, ku onnistu jossain. Suoritan sen topin siis koululla, kun ei oo ollu voimia olla koulussa nyt kun alkoi toinen vuosi, niin opettajien kans sitte sovin ja ne ehotti että suorittasin sen koulussa.

Oon käyny kattoo pari oman "kasvattiseuran" junnu jääkiekkopeliä. Seuraan aina maalivahtien pelaamista. Itelläki se on hinku kentälle takas, mutta ei se tällä selällä enään onnistu.

Huomenna terapeutille. Kerron sille viimepäivien paremmasta voinnista. Se varmaan ilahtuu ja pyytää kuvailemaan sen paperille tai jotain. Aloitin taidepsykoterapian muutama viikko sitten. Terapeuttini on ihanan positiivinen, osaa selittää asioita selkeästi ja tykkään työympäristöstä. Hän kannustaa minua todella paljon. Pidän hänestä.

Oon löytäny myös muutamia uusia hyviä biisejä spotifyn daily-mixistä. Se on hyvä lisä, joka tuli päivityksessä. Kuuntelen paljon core-tyyppistä metallia ja sitten ihan suomalaista poppia ja rockia. Tuosta Mira Luodin Tunnelivisio-albumista tykkään ihan sikana!

Mulla on 10mg Seronil-lääkitys. Alotin viime keväävä. 20 mg annos oli käytössä muutama kuukausi, mutta huomasin, että se aiheutti itsemurha-ajatuksia liikaa, niin annos pienennettiin 10 mg:aan.

Oon pelaillu paljon cs:go;ta ja penumbraa tietokojeella ja pleikkarilla call of duty:ja.

Täytän muuten kahden kuukauden päästä 17. Kaikki sanoo, että se on turha ikä, mutta mua se innostaa ainakin.

Jeejee.