Oon aina ollu aamuvirkku pienestä asti. Äitikin on. Mutta kun aloitin tuon mirtazapiinin, niin aamulla sängystä nouseminen on ollu tosi hankalaa.

Siis se lääke on kyllä auttanut siinä, että nukun paremmin ja sikeämmin. Mutta se, että en osaa mennä aikaisin nukkumaan. En tiedä, mikä siinä sitten mättää. Nukun kai liian vähän tunteja.

Ennen tämän mirtazapiinin käytön aloittamista nukkumiseni oli tosi huonoa, herkkää ja vähäistä. Heräilin öisin todella monesti ja se rasitti paljon, vaikka nukahdinkin nopeasti heräämisen jälkeen. Terapeuttini sanoo, että työstän päässäni niin paljon asioita, jotka vievät kaiken energian. Tarvitsen siis paljon ja hyvää unta.

Kun herään puhelimen herätykseen, haluan nukahtaa uudestaan ja jatkaa unia. Varmaan sekin, kun nyt on työssäoppimisjakso, niin ei tarvitse stressata työtunneista. Ainakin näin minulle sanottiin. Olen ollut liian monta päivää pois töistä. Se toisinaan turhauttaa, toisinaan en oikein tiedä. Olen kyllä nauttinutkin niistä "vapaa"päivistä.

Nyt, kun joulukuu vaihtuu, vaihtuu myös jakso. Wilman mukaan siellä näkyi liikunta, äikkä ja valinnaisia ainakin. Pitäisi luoda rytmi uudelleen ja en tiedä, miten se onnistuu.

 

Oon mietiskelly viime aikoina sitä, että haluaisin kirjoittaa kirjan. Jonkinlaisen sellaisen. En ole miettinyt vielä niin tarkkaan, että mistä, mutta jostain kumminkin. Se kiehtoo minua.

Koitan kans saaha aikaseksi sen, että menisin pelaamaan ilmaisille vuoroille sählyä. Kauhea himo maalille...

 

Biisejä mitä oon kuunnellu paljon:

 

Architects - C.A.N.C.E.R, -These Colours Don't Run, - Unbeliever

Down&Dirty - Move it

Upon A Burning Body - Already Broken

Sanni, Paperi T - Oo Se Kun Oot

Ruger Hauer - Koomaan

Laura Närhi - Tämä On Totta

Aleksanteri Hakaniemi - Etsi Mut