Nyt se sitten tuli. Ahdistus.

Melkein 6 päivää ilman ahdistusta. Melkein.

Sieltä se tuli taas.

Voisitko mennä helvettiin ja antaa minun elää? Ai et?

 

Minun pitäisi oppia elämään sen kanssa ja selättämään se, mutta minulla ei ole oikein voimia siihen.

Hengenahdistustakin on taas.

 

 

 

Kävin pari tuntia sitten lenkillä. Kehoni on hereillä, mutta raajani puutuneet. Tuntuu, kuin ne eivät olisi minun ja vain leijuisivat pikkuhiljaa ylöspäin. Niskat ovat jumissa.

Tiheä syke. Epätasainen hengitystahti. Pieni huimaus.

Leposykkeeni oli korkea, kun se mitattiin muutama viikko sitten.

 

Ei kauheasti ole elämää lauantai-iltana siellä, missä asun. Pari teiniä, mopoauto ja nainen koiran kanssa.

 

Keskustassa olisi ollut yhdessä baarimestassa soittamassa tänäiltana yksi kiva bändi, Funeral For The Masses. Oululainen bändi. Haluan kyllä kuulla ja nähdä heidät livenä. Vittu, kun ei vain ole ikää mihinkään.

Haluaisin myös nähdä Mira Luotin, Milla Rumin ja Paperi T.n livenä, mutta en tiedä tulenko näkemään.

Haluan nähdä konsertteja ja keikkoja, mutta mitä vitun iloa on lähtä sellaisiin yksin? Ahdistuneena nuorena.

Viime torstaina kävin ensimmäistä kertaa yksin elokuvissa. Se oli ihan helvetin perseestä. Luulin, että se olisi ollut rauhoittavan mukavaa.

 

En osaa hankkia kavereita. Olen yksinäinen susi, joka itkee sitä, että on yksin. En tiedä haluanko vai enkö olla yksin. Joskus nautin siitä, mutta silloin kun se tuntuu paskalta, niin sitten se kans tuntuu ja rikkoo mieltä. Valot himmenee ja äänet vaimenee. Oma puhe kaikuu päässä.

Ajattelen taas, että kenen takia elän.

 

Miksi masentunut mieli toimii näin?

 

 

Kuka saatana keksi masennuksen?

tai ahdistuksen?

tai syövän?

sairaudet?

surun?

 

Kuka keksi tunteet?

 

 

 

Ihmisten päät ovat pimeitä

ja kun on lääkkeitä, niin jotkut käyttävät niitä vielä väärin.

 

 

Sukulaisteni keskuudessa on viimeisen vuoden sisällä tapahtunut kolme avioeroa.

Muistan kun olin pieni millaisia he olivat. Onnellisia.

 

 

Minulla on paha maku suussani. Sen laimentaminen vaatisi työtä, jota en jaksa.

Koitan sylkeä sen pois.

 

 

Yliajattelu

 

 

se kuuluu harrastuksiini.

 

Minä olen tylsää seuraa, myönnän.

 

Minulta on viety monta asiaa, enkä ole löytänyt niiden tilalle korvaavaa.

 

Olen kuin palapeli, jonka reunat ovat ainoastaan koottu.

Kapeakatseisuus.

 

 

 

Stella - Korkokengät, - Aamun kuiskaus

Muistan nuo kappaleet jostain ps2:sen singstarista. Tykästyin.