Tämä viikko on menny tosi hyvin.

Ei ole ollut ahdistusta, ei hengitysvakeuksia, ei pahoja selkäkipuja eikä itkemistä.

Mieliala on pysytellyt enimmäkseen neutraalin ja hyvän puolella.

Olen jaksanut olla koulussakin täydet päivät ja tehnyt paljon tehtäviä.

 

Viimeviikon lopulla mielialani oli pohjalla. Kärsin suuresta ahdistuksesta ulkonäkööni liittyen. Olin parhaan ystäväni kanssa ulkojäillä viikonloppuna ja siellä oli jotain pikkupoikia, joista yksi leikki kovaa jätkää ja alkoi kyselemään minulta sitä sun tätä. Heti kyseenalaisti sukupuoleni. Se meni jo rajan yli. Se jäi vaivaamaan mieleeni pariksi seuraavaksi päiväksi. Puhuin tästä terapeutilleni ja hän neuvoi toimimaan toisin, jos tuollainen vielä toistuu.

Syytin itseäni siitä, että olen helppo kohde. Olen hiljainen ja kuljen paljon yksikseni. Pidän katseeni maassa ja naamani surumielisen näköisenä. Tottakai sen näköiselle on helppo alkaa aukomaan päätä. Tuo naljailu ei ollut ensimmäinen kerta, kun jääkiekon merkeissä minulle on alennu puhumaan tuolla tavalla.

Mietin myös paljon, että mitä isäni sanoisi minulle, kun kertoisin tämän hänelle. En saa vastausta.

Ennen tällaisissa tilanteissa isäni oli vihainen, mutta helvetin hyvä ja rakastava isä siksi, koska hän puolusti silti minua ja neuvoi, mitä minun pitäisi tehdä. Hän ei alkanut syyttelemään minua siitä miltä näytän. Hän hyväksyi minut.

 

Kysyin sitten ystäviltäni ja tutuiltani, että menenkö läpi poikana. Sain kaikilta myönteisiä vastauksia, mutta oli myös yksi, joka oli hyvin hämmentävä.

" Meet ihan helposti"

"Tottakai"

" En osaa kuvitellakkaa sua .."

 

Tuli kumminkin vähän parempi mieli.

 

Kävin eilen illalla pitkän juoksulenkin. Se tuntui hyvältä. Uskalsin mennä sellaisia reittejä, missä on enemmän asutusta. Ketään tuttuja ei tullut vastaankaan.

 

Toissapäivänä äidinkielen opettajani oli ihan äimänä, kun näki piirtämäni Paperi T:n.

https://jokelahenkkk.wordpress.com/2-vuoden-aidinkieli/pieni-kirjaesittely-kirjasta-post-alfa-paperi-t/

Se äikäntunti oli sellainen, jolla olin minä ja vain toinen opiskelija, muut lintsasivat.

 

 

Tämän hetken biisejä:

 

Enter Shikari - ...Meltdown

Chíldish Gambino - V. 3005

The Plot In You - Forgive me, - Take Me Away

While She Sleeps - You Are We, - Hurricane

Stepson - Beautiful Lie

Issues - Hooligans

Beartooth - Aggressive

Suicide Silence - Doris

Funeral For The Masses - F.F.T.M

Northlane - Quantum Flux

PMMP - Toivo

Ruger Hauer - Aika Jätä Älä

Paperi T, Khid - Mami Wata Vudu

Stella - Aamun Kuiskaus